BLACK FRIDAY SLEVA 30 % na Calligaris, Connubia, textil a kožešiny pouze do 1.12.

Design je komunikace

Protože v Česku není pojem interiérový designer úplně zabydlen, dovolte na úvod definici: 

A nyní pro koho není práce s designerem vhodná (zjednodušuji na 3 základní typy):

Pro ty z vás, kteří se s výše uvedeným neztotožnili a Vaším cílem je dobře navržený interiér, chcete ušetřit čas s obíháním jednotlivých studií, chcete ušetřit peníze vybíráním nevhodného vybavení, které později budete měnit, jsem připravila malé shrnutí, jak pracovat s designérem:

Buďte konkrétní, specifikujte srozumitelně a pečlivě vaše požadavky a potřeby, designer vytvoří interiér podle toho.

Udělejte si dopředu průzkum vašich potřeb a následně požadavků na váš interiér. Čím podrobnější a konkrétnější budete na začátku, tím více designer přizpůsobí interiér vašim potřebám. Když budete přidávat požadavky později, bude to jen takové lepení, které vám nedá nejlepší výsledky.

Ujistěte se, že vaše sdělení i jejich obsah jsou jasná. Čím více objemné sdělení předložíte, tím více může na tom designer postavit projekt, i když s tím bude mít více práce.

Mějte dobré důvody pro vaše priority. Přemýšlejte o pocitech. Design vytváří vaše pocity, tak řekněte designerovi, jak to cítíte. Namísto: „mám rád žlutou“ řekněte „chci něco, co mi dá pocit tepla“ nebo „chci něco pozitivního a přátelského“ Proč? Dobrý designer může vyjádřit dojem, který chcete mít.

Věřte svému designerovi, platíte ho za jeho odborné znalosti.

Mějte na paměti, že designéři nejsou lidé, kteří používají grafické programy a když je do této „funkce“ natlačíte, stanou se lidmi, kteří jen inkasují vaše peníze.

Na závěr citace interiérového designera a dekoratéra Billy Baldwina:

Buďte věrní svému vlastnímu vkusu, protože nic, co se Vám opravdu líbí, nemůže nikdy vyjít z módy.

Design je komunikace